
O mně
Drobným podnikatelům nabízím přes 25 let zkušeností v marketingu a podnikání, které jsem do roku 2000 postupně získávala v českých i zahraničních firmách (Škoda Auto, Intercom Praha/Mainz, Raiffeisenbank, BIBS, EDUA Group, ICZ) i jako OSVČ (od roku 2013 - řízení rozvojových projektů, marketingové poradenství).
Spolupracovala jsem také s mnoha externími dodavateli (marketing, PR, média, IT, výzkum trhu, právní poradenství aj.) i partnery z ČR (firmy, asociace), Finska, Velké Británie, Švédska, Rakouska a Německa. Mluvím anglicky, částečně finsky a německy.
Jsem (spolu)autorkou publikací nakladatelství C.H.Beck, např. Strategický marketing – teorie pro praxi nebo Strategické řízení – teorie pro praxi.
Vzdělání:
Ing., Ekonomicko-správní fakulta MU Brno (2000)
-
Ph.D., University of Jyväskylä, Finsko (2004)
-
MBA, BIBS / Nottingham Trent University (2007)
Co vám mohu dále nabídnout?
Více než 25 let praxe a praktickou znalost marketingu v širších souvislostech, s přesahem do podnikání i strategie.
Pracovat se snažím tak, aby stránky i poradenství skutečně podporovaly vaše podnikání.
Poradenství stavím na dobrém pochopení vašich praktických potřeb i možností.
-
Férovou a transparentní cenu.
-
Dobrou a srozumitelnou komunikaci - odborné srozumitelně vysvětlím.
- Solidní přístup a otevřenou spolupráci.
Ráda vám možnosti zpracování stránek i spolupráce vysvětlím. Alena Hanzelková