O mně

Drobným podnikatelům nabízím přes 25 let zkušeností v marketingu a podnikání, které jsem do roku 2000 postupně získávala v českých i zahraničních firmách (Škoda Auto, Intercom Praha/Mainz, Raiffeisenbank, BIBS, EDUA Group, ICZ) i jako OSVČ (od roku 2013 - řízení rozvojových projektů, marketingové poradenství). 

Spolupracovala jsem také s mnoha externími dodavateli (marketing, PR, média, IT, výzkum trhu, právní poradenství aj.) i partnery z ČR (firmy, asociace), Finska, Velké Británie, Švédska, Rakouska a Německa. Mluvím anglicky, částečně finsky a německy.

Jsem (spolu)autorkou publikací nakladatelství C.H.Beck, např. Strategický marketing – teorie pro praxi nebo Strategické řízení – teorie pro praxi.

Vzdělání:

  • Ing., Ekonomicko-správní fakulta MU Brno (2000)

  • Ph.D., University of Jyväskylä, Finsko (2004)

  • MBA, BIBS / Nottingham Trent University (2007)

Co vám mohu dále nabídnout?

  • Více než 25 let praxe a praktickou znalost marketingu v širších souvislostech, s přesahem do podnikání i strategie. 

  • Pracovat se snažím tak, aby stránky i poradenství skutečně podporovaly vaše podnikání. 

  • Poradenství stavím na dobrém pochopení vašich praktických potřeb i možností. 

  • Férovou a transparentní cenu.

  • Dobrou a srozumitelnou komunikaci - odborné srozumitelně vysvětlím. 

  • Solidní přístup a otevřenou spolupráci.

Ráda vám možnosti zpracování stránek i spolupráce vysvětlím. Alena Hanzelková